loading...
خرید کولرهای صنعتی / کولرهای سلولزی
سیاحی بازدید : 74 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

سیستم مه پاش به عنوان رطوبت ساز و تلطیف کننده هوا در محیط های رستورانی و گلخانه ها استفاده می گردد. سیستم دستگاه مه پاش میتواند متشکل از یک الکترو پمپ تحت فشار، مقداری شیلنگ تحت فشار، و بر حسب طراحی تعدادی پایه نازل مه پاش و نازل مه پاش و احیاناً سیستم تصفیه فیزیکی آب باشد.

مه پاش گلخانه بر حسب طراحی و با نازل مه پاش ۳ ، ۴ ، ۵ میکرون جهت تأمین رطوبت گلخانه ، گیاهان و درختچه ها استفاده می گردد. برای پایین آوردن دمای گلخانه استفاده از سیستم سرمایش گلخانه ای که متشکل از پد سلولزی و مه پاش گلخانه ای است، امری ضروری است.  مه پاش گلخانه ای در سالن قارچ به عنوان رطوبت ساز قارچ استفاده می گردد. مهپاش به عنوان رطوبت ساز سرد در تونل مه در استخرها و سالن های ورزشی نیز استفاده می گردد. کاربرد دیگر سیستم مهپاش گلخانه سم پاشی روی گیاهان گلخانه ای است. پمپ مه پاش در گلخانه می تواند یک پمپ ۱۱۰ بار، ۱۵۰ بار یا ۲۰۰ بار باشد. تعداد نازل ها با توجه به متراژ گلخانه، نوع کشت و ردیف کشت در مه پاش گلخانه ای مشخص می گردد. مه پاش گلخانه باعث پایین آمدن درجه حرارت محیط کشت می گردد و رطوبت مورد نیاز گیاه را تأمین می کند. برای گل شاخه بریده استفاده از سیستم میست گلخانه امری ضروری است. توصیه می شود در سیستم مهپاش گلخانه ای با فاصله زیاد نازل مه پاش از نازل مه پاش با پاشش بیشتر استفاده گردد یا اینکه از پایه نازل مه پاش دوطرفه استفاده گردد تا هم پوشانی در سطح گلخانه کامل باشد. در مه پاش قارچ نیز به همین شکل است با این تفاوت که مه پاش قارچ بایستی رطوبت بیشتری ایجاد کند تا قارچ بتواند بیشترین رشد را داشته باشد.

مزایای عمده سیستم ها ی مه پاش گلخانه به شرح زیر می باشد:

- این سیستم جهت اطمینان خاطر خریداران محترم توسط متخصصین شرکت به صورت مجزا برای هر نوع گلخانه و هر نوع گیاه کاشته شده و تحت هر شرایط آب و هوایی و با توجه به نیاز و خواست مصرف کننده طراحی شده و اجرا می گردد تا شرایط دلخواه مصرف کننده تا حد امکان فراهم شده و رضایت خاطر خریداران محترم فراهم گردد.

- مزیت عمده ای که این سیستم ها نسبت به سیستم های مرسوم دیگر دارا هستند انعطاف پذیری بسیار بالای آنهاست بدین معنی که افزایش و یا کاهش ظرفیت سرمایشی و رطوبت زنی آنها و یا افزایش فضای مورد عمل آنها به راحتی امکان پذیر بوده و همچنین نیاز به هیچگونه تغییر ساختمانی و کلی در محیط گلخانه برای نصب ندارند و همچنین می توانند با تاسیسات دیگر موجود در گلخانه همچون سیستم های تهویه گلخانه ، فن گلخانه ، هیترها و... به صورت همزمان عمل نموده و شرایط کاملا مطلوبی را در داخل فضای گلخانه به وجود آورند.

- تکنولوژی به کار گرفته شده در سیستمهای مه پاش قادر به تولید ذرات آب با اندازه تقریبی بین 3 تا 20 میکرون ( بسته با نازل مورد استفاده) می باشد که این ذرات به سرعت در هوا تبخیر شده و موجب خنکی و مرطوب شدن هوا می گردد، لذا در نتیجه این عمل سطح رطوبت و دمای کنترل شده ای در داخل فضای گلخانه به وجود می آید که از بسیاری از آفات و بیماریها وخشکی گیاه جلوگیری نموده و موجب رشد و رویش مداوم و محصول دهی گیاه می گردد.

- مزیت دیگری که در این سیستم قابل اجرا می باشد این است که با استفاده از نازل های مخصوص سرامیکی امکان سم پاشی و ضد عفونی کل فضای گلخانه به صورت همزمان و بدون استفاده از نیروی انسانی و همچنین سم پاش های مرسوم که در صد زیادی از سم استفاده شده را به خاطر تولید قطرات درشت محلول سم هدر می دهند وجود دارد و در واقع این سیستم همانند سم پاش های فوگر ولی با مزیت همزمانی و یکنواختی سم پاشی در کل فضا اقدام به سم پاشی محیط می نماید.

- این سیستم ها شریط محیطی یکنواختی را در کل فضا و در تمامی ساعات روز به وجود می آورند و با استفاده از کنترلرهای اتوماتیک دیگر نیازی به کنترل دستی و تکیه بر تشخیص نیروی انسانی جهت کنترل شرایط محیطی نمی باشد که در نتیجه یاعث رشد و پرورش گیاهان به صورت یکنواخت و بسیار مناسب شده و همچنین از خطاهای انسانی که در گاهی مواقع موجبات خسارات جبران ناپذیری را فراهم می آورد جلوگیری می نمایند.

 

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

سیستم های سرمایشی با طراحی متنوع  و زیبا  جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

🌍www.sarmasaan.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروش انواع کولرهای صنعتی آبی و سیستم های سرمایشی در ایران با بهترین قیمت و کیفیت در بازار / سیاحی: 09192131479
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1,347
  • بازدید کلی : 5,510