loading...
خرید کولرهای صنعتی / کولرهای سلولزی
سیاحی بازدید : 23 سه شنبه 29 بهمن 1398 نظرات (0)

کولر آبی کم مصرف یکی از سیستم‌های سرمایشی ایده آل برای تامین سرمایش و تهویه هوای آن دسته از ساختمان‌های تجاری و صنعتی است که در مناطق گرم و خشک واقع شده‌اند. به کارگیری کولر آبی کم مصرف مصرف در کارخانه‌ها و مراکز تجاری باعث افزایش بازده کاری، تضمین رفاه کارکنان و جلب رضایت آنها می‌شود. کولر آبی کم مصرف در مقایسه با انواع سیستم‌های سرمایشی دیگر انرژی کمتری مصرف می‌کند. این ویژگی کولر آبی کم مصرف باعث می‌شود که به کارگیری آن در ساختمان‌های صنعتی بزرگ باعث کاهش هزینه‌های سرمایشی شود. کم مصرف بودن سیستم‌های سرمایشی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مهندسان و کارخانه‌های سازنده‌ی سیستم‌های سرمایشی صنعتی توجه زیادی به آن دارند. علاوه بر این، خریداران و کاربران کولرهای صنعتی ترجیح می‌دهند که سیستمی را برای تامین سرمایش ساختمان خود انتخاب کنند که تا حد امکان کم مصرف باشد.

در بیشتر ساختمان‌های صنعتی هزینه‌ی بالایی صرف تامین سرمایش مناسب و خنک کردن هوای ساختمان می‌شود. در محیط‌های صنعتی به کارگیری ابزارها و ماشین‌های صنعتی به صورت طولانی مدت، باعث افزایش دمای هوای ساختمان‌های صنعتی و همچنین تولید دود و آلودگی در داخل ساختمان می‌شود. افزایش دمای هوای ساختمان‌های صنعتی با شروع فصل گرما و افزایش طبیعی دمای هوا دوچندان می‌شود. گرمای بیش از اندازه در ساختمان‌های صنعتی می‌تواند باعث صدمه دیدن ماشین‌های صنعتی شده و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در صورت عدم تامین رفاه و آسایش کارکنان ساختمان‌های صنعتی، بازده کاری نیروی انسانی کاهش پیدا خواهد کرد. با به کارگیری سیستم‌های سرمایشی که فاقد ویژگی کم مصرف بودن هستند، ممکن است متحمل پرداخت هزینه‌های بالایی به منظور تامین سرمایش و تهویه هوای مناسب ساختمان صنعتی خود شوید. به همین دلیل به کارگیری یک سیستم سرمایشی کم مصرف و ایده‌آل برای ساختمان‌های صنعتی یکی از از عوامل ضروری برای پیشبرد فرایندهای صنعتی به شمار می‌آید.

 

مزایای کولر آبی کم مصرف

کولر آبی کم مصرف علاوه بر کاهش دمای هوای پیرامون خود رطوبت موجود در هوا را نیز افزایش می‌دهد. بنابراین با به کارگیری  کولرهای آبی کم مصرف می‌توانید دمای هوای محیط مورد نظرتان را به درجه‌ی مناسب برسانید و میزان رطوبت هوا را نیز کنترل نمایید. کولرهای آبی با کاهش دمای هوا و ایجاد رطوبت باعث تولید هوای پاک، سالم و مطبوعی می‌شوند. کولرهای آبی مجهز به یک فن دمنده هستند که با قدرت و سرعت بیشتری هوای خنک تولید شده توسط کولر را به صورت یکنواخت در سرتاسر محیط توزیع می‌کند. با به کارگیری کولرهای آبی کم مصرف می‌توانید محیط مناسبی را برای کار یا زندگی را فراهم کنید.

 

نحوه کارکرد کولر آبی کم مصرف

کولرهای آبی از یک روش طبیعی برای خنک کردن دمای هوای پیرامون خود استفاده می‌کنند. این نوع کولر هوای گرم بیرون را به خود جذب کرده و سپس آن را از پدهای سرمایشی خود عبور می‌دهد. هوای گرم در حین عبور از پدهای سرمایشی مرطوب تبخیر شده و باعث کاهش دمای هوا می‌شود. سپس هوای خنک شده توسط فن موجود در  کولر آبی، به صورت  یکنواخت و با سرعت بیشتر در محیط مورد نظر توزیع پیدا می‌کند. وجود فن در کولر آبی باعث  می‌شود که هوای خنک به قسمت‌های مختلف ساختمان برسد و محیط ساختمان به صورت یکنواخت خنک شود. همانطور که می‌بینید کولرهای آبی از روش طبیعی تبخیر آب برای خنک کردن هوا استفاده می‌کنند. عدم به کارگیری مواد شیمیایی توسط کولر آبی موجب شده است که این نوع سیستم سرمایشی با عنوان کولری سازگار با محیط زیست شناخته شود. علاوه بر این، ویژگی کم مصرف بودن کولر آبی باعث حفظ منابع طبیعی کره‌ زمین می‌گردد.

 

کاربرد کولر آبی کم مصرف

 باید گفت که کولرهای آبی در در مناطق گرم و خشک دارای اثر سرمایشی بالایی هستند و کاربردهای بسیاری در این مناطق دارند. از کولرهای آبی در انواع ساختمان‌های صنعتی مانند کارخانه‌های مختلف و مراکز تجاری بهره برده می‌شود. کولرهای آبی کم مصرف صنعتی برای تامین سرمایش مناسب و تهویه‌ی هوا در کارخانه‌ها، مراکز اطلاعات و داده‌ها، کارخانه‌های صنعتی مانند کارخانه‌های پارچه سازی و کاغذ سازی، دفاتر اداری، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های اجتماعات، رستوران‌ها و هتل‌ها، مدرسه‌ها و موسسات آموزشی، مسجدها، کارگاه‌های تولیدی، انباری‌های صنعتی و غیره به کار برده می‌شوند.

 

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سیستم سرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای سرد و دل نشین در تمامی فضاها نظیر سوله ها ، ویلاها ، کارخانه ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

 

www.sarmasaan.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروش انواع کولرهای صنعتی آبی و سیستم های سرمایشی در ایران با بهترین قیمت و کیفیت در بازار / سیاحی: 09192131479
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,350
  • بازدید کلی : 5,513