loading...
خرید کولرهای صنعتی / کولرهای سلولزی
سیاحی بازدید : 29 شنبه 03 اسفند 1398 نظرات (0)

در باشگاه‌های ورزشی و مراکز سلامتی سیستم خنک کننده و سیستم تهویه‌ی هوا دارای اهمیت بسیاری است. بیشتر باشگاه‌های ورزشی دارای سالن‌های فضای بسته بوده و ورزشکارانی که به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند همواره در حال عرق کردن هستند. هم‌چنین افراد حاضر در سالن‌های ورزشی به طور مداوم هوای داخل سالن تنفس را می‌کنند. اگر سیستم تهویه هوای باشگاه و کولر سالن ورزشی مناسب نباشد، احتمال مبتلا شدن ورزشکاران به انواع بیماری‌های مسری افزایش پیدا می‌کند. به همین علت اهمیت تهویه‌ی مناسب باشگاه‌های ورزشی نباید نادیده گرفته شود. در سالن‌هایی که دارای کولر سالن ورزشی و سیستم تهویه‌ی مناسب نباشند انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها و آلودگی‌ها امکان رشد و شیوع پیدا می‌کنند. این مشکل در مناطقی که هوای آن دارای رطوبت بالایی باشد، افزایش پیدا می‌کند. به عنوان نمونه نامناسب بودن سیستم تهویه و عدم وجود کولر مناسب در باشگاه باعث ایجاد بوی بد در فضا می‌شود. عدم تهویه‌ی مناسب باعث گرفتگی نفس و ابتلا به بیماری‌های مسری می‌شود. اگر کیفیت هوای باشگاه مناسب نباشد ورزشکاران توانایی انجام فعالیت‌های ورزشی خود را به صورت کامل و موفقیت آمیز نخواهند داشت و عملکرد آنها با مشکل مواجه خواهد شد. این امر باعث از دست دادن مشتریان باشگاه و توقف فعالیت‌های ورزشی می‌شود. به این ترتیب اگر شما بخواهید در باشگاهی که فاقد سیستم تهویه و سیستم خنک کنندگی مناسب است سرمایه گذاری کنید، سرمایه‌ی خود را هدر خواهید داد.

برای جلوگیری از عدم بروز این مشکلات باید سیستم تهویه و دستگاه کولر سالن ورزشی برای باشگاه تهیه کرد. به دلیل اهمیت تهویه‌ی مناسب باشگاه‌های ورزشی باید در انتخاب و خرید نوع سیستم خنک کننده دقت کنید. انتخاب سیستم سرمایشی مناسب برای سالن‌های ورزشی باعث تامین هوای خنک و با کیفیت در باشگاه می‌شود. تامین سرمایش و تهویه‌ی مناسب زمینه را برای فعالیت ورزشکاران مساعد می‌کند. علاوه بر این، استفاده از سیستم سرمایشی مناسب باعث تامین رفاه و آسایش تماشاگران، کارکنان، و افراد حاضر در سالن ورزشی می‌شود. به دلیل برگزاری مسابقات و رقابت‌های ورزشی در سالن‌ها و تجمع تماشاگران توجه به اهمیت تهویه‌ی مناسب باشگاه‌های ورزشی دو چندان می‌شود. بسیاری از باشگاه‌های ورزشی دارای سقف بلند هستند. فن‌های سقفی برای تهویه هوای ساختمان‌هایی که دارای سقف بلند و مساحت بزرگ هستند، کاربرد بسیاری دارند. به همین دلیل در بیشتر باشگاه‌های ورزشی نیز از فن‌های سقفی استفاده می‌شود. فن‌های بزرگ و با قدرت، قابلیت به جریان انداختن حجم زیادی از هوا را دارند. این امر باعث می‌شود که هوای داخل سالن ورزشی به صورت مرتب در جریان بوده و تهویه شود. سیستم های تهویه مناسب برای باشگاه ها و سالن های ورزشی، سیستم آکسیال و سانتریفیوژ می باشد.

کولر آبی آکسیال سلولزی یکی از سیستم‌های سرمایشی پرکاربرد در انواع ساختمان‌های صنعتی و تجاری به شمار می‌آید. کولر آبی آکسیال سلولزی دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای استفاده و به کارگیری در محیط‌های صنعتی به یک سیستم سرمایشی مناسب تبدیل می‌کند. در ساختمان‌های صنعتی و تجاری تامین هوای خنک و تهویه هوا از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که  کیفیت هوا تاثیر مستقیمی روی بازده کاری نیروی انسانی و بهبود عملکرد دستگاه‌های صنعتی و فرآیندهای انجام شده در ساختمان‌های صنعتی دارد. به کارگیری طولانی مدت ماشین‌ها و ابزارآلات صنعتی و مواد شیمیایی در بیشتر محیط‌های صنعتی موجب بروز مشکل آلودگی و افزایش دمای محیط می‌شود. این امر در روزهای گرم سال که دمای هوا به صورت طبیعی افزایش پیدا می‌کند، دو چندان می‌شود.

از مزیت‌های کولرهای صنعتی سانتریفیوژ توانایی و قدرت بالای آن‌ها در تولید جریان هوا است. کولرهای صنعتی سانتریفیوژ با جابجایی محوری هوا و تغییر نود درجه‌ای آن، حجم زیادی از هوا را با شدت بالا به جریان می‌اندازند. ایجاد جریان مداوم هوا با قدرت و فشار بالا، باعث تولید انرژی بسیاری می‌شود. کولرهای صنعتی سانتریفیوژ تا هشتادوچهار درصد بازده دارند و می‌توان گفت در مقایسه با انواع دیگر دمنده‌ها موثرترهستند. این کولرها توانایی کنترل سیستم‌های بزرگ هوا را دارند. برخی از کولرهای صنعتی سانتریفیوژ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت خودکار تمیز می‌شوند. این امر بدین معنا است که شما انرژی و وقت بسیار کمی را برای نگهداری آن‌ها صرف خواهید کرد. کولرهای صنعتی سانتریفیوژ بسیار در دسترس هستند و در صورت خرابی قطعات آن، به راحتی می‌توانید قطعه‌ی جدید را خریداری کرده و آن را جایگزین نمایید. این کولرها حتی در شرایط جوی نامناسب و سخت، طول عمر بسیار بالایی دارند و شما هزینه و وقت بسیار اندکی را صرف تعمیر یا جایگزینی قطعات آن خواهید کرد.

 

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سیستم سرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای سرد و دل نشین در تمامی فضاها نظیر سوله ها ، ویلاها ، کارخانه ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

🌍www.sarmasaan.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروش انواع کولرهای صنعتی آبی و سیستم های سرمایشی در ایران با بهترین قیمت و کیفیت در بازار / سیاحی: 09192131479
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,324
  • بازدید کلی : 5,487